frågelåda

Nu när jag är borta tänkte jag ha en frågestund här på bloggen ! Fråga vad ni vill så svarar jag när jag kommer hem! Ni vet nog själva vad för frågor jag kommer svara på och inte.

Så kommentera på !

1 Lina:

skriven

hur gammal är du? ^^

2 alexthell:

skriven

Fin blogg!

hur länge har du blogget?

3 Nelly:

skriven

Favorit klädaffär? <3 :)

4 myy:

skriven

hur gammal är du? :)



ehhe vet ej vad jag ska fråga :)



vilka bloggar läser du ?? :)

5 Sandra Törn:

skriven

SV: okej, vad kul! :)



Min fråga är: hur länge har du bloggat?

6 Andrea:

skriven

Hur är du dom person ?

Vem/vilka är din bästa kompis/kompisar ?

Är du oskuld ?

Har du någon kille eller på G ?



Bra blogg :)

7 maja:

skriven

dricker du ?

8 sofii:

skriven

fin blogg !



eehm.. vilken del på killar tycker du är snyggast? )alltså kroppsdel) :P

9 Micca:

skriven

Om man skulle ha en snyggskala från 1-10 var skulle du placera dig själv dåå?? :)

10 Klara:

skriven

läste att du klättrar, vad kul! Vart brukar du klättra och vilken nivå? :) Brukar själv klättra ganska ofta, lycka till !

Kommentera här: