TJAAA ALLA SCHTEKERS DÄR UTE!

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Fan va länge sen! Det är nu inte Sara som bloggar, utan en ännu coolare person, vem det är får man allt gissa! M3n h0n är 7kt gal1 c00l iallafall! Aja, igår var Sara "sjuk" och hon va hemma hos sin pappa i bromma och va "sjuk" där. Hon fotade sig själv när hon räknade, när hon såg förvirrad ut och när hon visade vart nånstans i pannan hon hade ont. Bevis finns på hennes mobil, om någon av förmodan vill se, väldigt söta och lite konstiga bilder! Sedan på kvällen så skypeade hon med mig (*hemlig*), essan, ogge, samezac och keegan :D jaa låt se .. vad gjorde hon sen.. typ gick och la sig och JUSTE! hon gjorde en låt till Esther som handlade om att åka skidor i pisten med kvisten, eller något sånt. Och nu är det ett ypperligt tillfälle att hälsa från esther, för hon ville det. Så, Esther Carlsson hälsar till alla saras 94359403 bloggläsare!
Okej nu ska vi se här, vad gjorde Sara imorse då? Jo, hon vaknade upp hos sin käre fader i beckombergaområdet och hon tog 117 bussen. Eftersom att jag är så himla snäll så ska jag berätta precis vad hon hade på sig, eller åtminstone vad jag kommer ihåg! oKeJ, lets d0 th1Z: En grå t-shirt, ett bar blå chinos med något skärp också, kan ha varit brunt! Sedan en beige/brun jacka och ett par converse skulle jag tro :D Jaaa och sen så efter skolan idag så tränade sara med rebecca och louise, och oscar också tror jag hon sa ! för hon letade efter honom i skolan och så ja.. shitf fett bra jag är på att blogga, blir ju typ värsta boken! :D Aja, snart är nog sara hemma, eller om hon inte redan är det, men då ska hon få skypea med mig och esther för det har jag bestämt :D
PoK TILL ALLA DÄR UTE SOM BEHÖVER EN PoK JUST NU !
make love, not war peeps!
Tyvärr så hade jag ej någon bild på moi y sara på denna ordenador :(
här är sara i italia iallafall! nu ska jag gå för det känns som att om jag fortsätter så kommer jag skriva i all oändlighet och det skulle ju itne va så kul för då kan jag inte åka till nacka forum imorgon med esther och sara ! Ja, ni ser, detta går inte. jag ska bara gå, utan att säga hejdå. okej hejdå1 :D:D::D pusssiiiissss44r

Kommentera här: