Singapore bokat

En sak är iallafall nu säker, den 9:e november flyger Jag, Fanny och Jonatan vidare till Singapore! Tydligen så måste man ha ett utresedatum för att komma in Indonesien så vi tänkte, varför inte universal studios i Singapore m.m.? Singapore är något man inte vill missa när man besöker Asien men det är heller inget ställe man vill vara länge på. Det är så stort och nytt. En stad som växer så det knakar i marken. Fullt av infinity pools, skyskapor och shopping (inte för att man lär ha plats över i backpacken men jag gillar idéen) Några dagar hade vi tänkt, sen blir det av till än så länge okända destinationer. Vi flyger med Jetstar Airways från Denpasar som tar 2.5 timme för cirka 400kr. Löjligt hur billigt det är! Vi har googlat omdömen på flygbolaget och det verkar vara samma koncept som Ryanair, vi klagar ej. 
 
         
 
Juste, fick reda på en rolig nyhet i veckan. Ruben Schildts följer även med på surflägret i Bali och hänger även på en veckan efter. Tänk, för några månader sen satt jag här och dagdrömde om att åka själv då ingen hade delade tankar och nu sitter jag här, 27 dagar innan avresa med ett drömgäng? Jag är för extas just nu.
 
 
 

Kommentera här: