Royal Livingstone

För allas kunskap så mår jag så mycket bättre nu, har till och med kunna njuta av solen som jag inte kunnat på cirka en veckas tid.. Denna helg har varit mycket lugn för min del. Jag har i princip bara stannat hemma hela helgen och gått på olika marknader och köpt tyg och små prylar, ganska skönt faktiskt. Idag så åkte jag och några till ett jätte fint hotell som heter Royal Livingstone och det ligger precis vid Viktoria fallen. Vi ville bara äta en god middag och njuta av solnedgången som tyvärr gömde sig bakom molnen då det var deras sista kväll här. Sorgligt sorgligt.. Stället vi åt på var helt gudomligt och det gick zebror helt udda nog runt på gräsmattorna och bara chillade. Imorgon är det dags för Mwandi igen och på eftermiddagen så har jag afternoon reading club för barnen. 


Marknaden.


Viktoria fallen i bakgrunden.





Random zebra vid poolen.

1 Mamma:

skriven

Så himla coolt. Svårt att ens föreställa sig:)

Kommentera här: