ORREMANNEN IN DAAH HOUSE !

Heeej mitt namn är Oscar och jag ska nu gäst blogga för Sariis :) Hon jag pase sitter i skype och hon ooorkar inte blogga .. Tur att hon har mig !

Nu ska ni få höra vad jag gjort i helgen, shiet varit ganska galet eller kanske inte i fredags då var det allt annat än galet. Men sen på lördagen blev det röj, jag halko och jonte skulle dra in till bromma blocks. Först så var bussen typ 30 min sen så vi stog där och frös men sen kom bussen, kanske känns som om att jag slutar lite konstigt men jag måste spela cs ! Heido <3


1 anonym:

skriven

kan du inte lägga ut lite bilder på dig och keegan kanske? :)

2 anonym:

skriven

kan du inte lägga ut lite bilder på dig och keegan kanske? :)

3 Sandra:

skriven

Hej! jag vill ha nya bloggar att läsa. Har du några tips? Det kan vara din egen eller någon annans. Läs mer och tipsa här: http://selb.blogg.se/2011/february/tipsa-mig-om-bloggar.html

4 Emelie och Angelica:

skriven

Hej!

Vill du vinna ett presentkort värt 100 kronor i valfri butik, endast genom att gilla en kommentar? Kolla då i våran blogg!

Ha det bra :)

Kommentera här: