Nästa äventyr

Min gamla tonårsblogg fylld av händelserika dagar i mitt liv har nu blivit reseblogg. Förra gången jag skrev så åkte jag ner till Zambia på volontärresa, denna gång blir det backpacking i Asien. Den 18e oktober så flyger jag och tjej vid namn Fanny Götze ner på en one-way-ticet till Indonesien för att starta vår backpacker resa med surfläger på Bali. Jag och Fanny träffades via ett reseforum på reseguiden.se och klickade direkt. Vi tog en fika och det kändes som vi redan kände varandra. Andra gången vi träffades så bokade vi i princip vår resa, vårt gemensamma äventyr. Detta är, vilket många också tycker helt galet, och ja det är det. Men vad är livet om man kan förutspå allt? Fyll det med spontanitet och galna ideer så upptäcker du nått nytt varje dag. Fanny kommer göra min resa, inget henne, ingen resa. Min kära vän Jonatan Siönäs följer även med en bit på resan.
 
 
                            
                                                             Indonesien på världskartan.
 
Denna sista månad i Sverige är det mycket som händer på agendan och många att säga hej då till. Mycket att packa och många papper att fixa. Sen, äntligen, blir jag en officiell backpacker!

Kommentera här: