Next up: Arlanda

Imorgon smäller det! Imorgon är dagen jag och Fanny drömt om så länge. Vi åker för tusan iväg på semester! Och inte vilken semester som helst. Vi åker bort från allt grått och tar raka vägen till paradiset. Bali are you ready for us?!
 
Jag kommer ihåg när jag och Fanny träffades för tredje gången. Vi satt vid mitt köksbord i vasastan framför datorn med ett kopp té var och scrollade igenom internet efter flygresor. Vi hittade en biljetter och sen kom frågan "aha när ska vi åka då?". Det var svårare än vad det låter. Vi tog ett random datum, det blev den 18e oktober. Det bubblade av känslor när biljetterna var bokade och klara. Vi drömde oss iväg till resedagen och hur det skulle kännas att lämna verkligheten för ett tag? Förut var det framtiden, idag är det imorgon. 
 
Oj vad det är många jag kommer sakna.
 
Tur att det är 2015 och wi-fi finns runt alla hörn (nästan). Jag uppdaterar er här via min blogg, men snälla kära ni, glöm inte att uppdatera mig om vad som händer i era liv. Jag finns här och vill veta allt, är bara några mil bort denna gång. Jag finns att nå på skype (srenman) och viber. Kommer också ha en resemobil men nummer får jag återkomma med när jag köpt kontantkort. 
 
Sara signar ut.
1 420:

skriven

detta ska bli kul att följa :)

Kommentera här: