Uppdatering

Jag har det jätte bra här nere! Har precis ätit en färsk mango direkt från trädet, aldrig smakat något bättre! Alla är så trevliga, har till och med fått lära mig afrikansk dans, är ett pro nu. Barnen är så rara, vi gjorde jul önskningar som vi hängde upp i vår "julgran", de skrev saker som "jag önskar att jag kunde äta äpplen", "jag önskar att jag är en snäll pojke idag" och "jag önskar att holyday club aldrig slutar". Allt detta känns så rätt, detta är verkligen ett ställe jag vill återvända till! Idag jobbade jag på en skola för äldre, vi lärde dem hur man gör mind-maps och hur man gör uppsatser osv. 




1 Jeanette:

skriven

Verkligen fantastisk å få dele dine upplevelser via din blogg Sara! . Önsker for julen får et annet perspektiv....
Saknar dig självklart men gleder oss over att du har det så bra:)!😍

2 Cissi:

skriven

Hej Sara!
Vilka fina bilder och vad glad jag är att du har det bra. Tänker på dig.....
Kramar från din favoritfaster

3 emelie:

skriven

åhhhh vad söta barn! det låter som du har det toppen. vi saknar dig alla här hemma. kram emsan <3

Kommentera här: