Good Travel

 Om nån någongång funderar på att åka iväg som volontär så kan jag starkt rekomendera det företaget jag åker med nu, Good Travel. Jag pendlade själv hit och dit när jag skulle välja vilken organisation jag skulle åka med. Tillslut fick jag kontakt med Good Travel. Jag gick på informations kväll där en tjej talade om sin volontäresa till Ghana och där fall alla bitar på plats, dessa ska jag åka med. De är så otroligt trevliga och hjälpsamma med att fixa boende, scannat internet för de billigaste flygbiljetterna, gett mig all nödvändig information så jag känner mig säker med allt. Det bästa är att de ringer lite då och då bara för att stämma överens och kolla hur jag mår nu innan avgång, det kallar jag service. Good travel är ett liten mindre organisation än ex; volontärresor.se som jag gissar alla sett på facebook. Man ser verkligen att de brinner för sitt yrke och att de gör allt i sina vägnar för att sina volontärer ska få ut det mesta från sina resor. Mestadels av pengarna jag bidrog med när jag bokade resan går till själva projektet nere i Zambia. Det känns så bra att veta att mina pengar verkligen går till rätta orsaker och inte bara till själva organisationen. Good Travel består bara och enbart av eldsjälar.
 
www.goodtravel.se

Kommentera här: