Avgång

Nu sitter jag här på Arlanda och har precis vinkat av hela familjen. Som jag sa till pappa påvägen hit; det känns inte som att jag ska iväg utan snarare som att jag ska till Norrköping! Exakt de känslorna hade jag innan jag gick igenom spärrarna. Nu sitter jag här vid min gate och känner hur klumpen i halsen börjar växa. Det är typ nu jag inser vad jag igentligen är här för att göra.. Det kommer bli en fantastisk resa som kommer gynna mig hela livet och det är faktiskt mänskligt att vara lite nervös/rädd inför vad som kommer att hända. Hoppas bara all packning kommer fram! Kommer sakna min familj och vänner så otroligt mycket, tack till alla er som stöttat mig i denna resa! Ni är guld!



Nu flyger jag först till Paris sen vidare till Johannesburg (Sydafrika). I Johannesburg sover jag över en natt och sedan drar jag vidare till Livingstone, Zambia. Johannesburg är en mycket kriminell stad och det är relativt osäkert att vandra runt där ensam och blond. I'm so bad ass. Jag kommer därför bo på ett hotell precis bredvid flygplatsen och kommer i princip låsa in mig och beställa room service haha! Kommer fram till Livingstone på måndag morgon, försöker dock blogga so fort jag kommer fram till Johannesburg! 

Kram

Kommentera här: