samma problem som jag?

Har någon samma problem som jag? Det går inte att bädda in youtube videosarna på bloggen längre?

1 J U L I A O F S W E D E N:

skriven

sv; jag har inte gjort dom själv ? och förlåt om jag frågar, men hur fan kan du se att jag har gjort dom själv ? Verkar som om du är avis för jag har mer läsare än du, men jaja ;)

2 J U L I A O F S W E D E N:

skriven

sv; jag har inte gjort dom själv ? och förlåt om jag frågar, men hur fan kan du se att jag har gjort dom själv ? Verkar som om du är avis för jag har mer läsare än du, men jaja ;)

3 J U L I A O F S W E D E N:

skriven

sv; jag har inte gjort dom själv ? och förlåt om jag frågar, men hur fan kan du se att jag har gjort dom själv ? Verkar som om du är avis för jag har mer läsare än du, men jaja ;)

4 J U L I A O F S W E D E N:

skriven

sv ; men haha ? som om jag har gjort dom själv ? haha fyfan, asså så jävla avis du är :) men jaja i know jag är bättre än du, o jag har mer läsare än du o så :D puss på dej gumman !

5 Johanna:

skriven

Var med i min tävling där man kan vinna en valfri vara för 200 kr. Allt från smycken till klockor och elektronik. Passa på när du har chansen och lycka till! :D

6 Emina:

skriven

Jo det kan du :)

När du ska bädda in, då trycker du ju på den knappen. Sen får du en lista med alternativ, då bockar du i " Old way " eller något... då får du fram koden med height och weight gånger två =)

Kommentera här: