Esther TACK !

Måste bara berätta
Esther sa att jag hade träning på träkvista idag så jag trodde henne. Jag gjorde iordning meg och så och sen åkte jag, när jag var vid nockeby bron ca så smsa jag anders och pia och fråga om jag hade träning på träkvista. Båda sa nej så jag fick åka hem igen ! jätte rolig kväll tycker, jag tackar och bugar åt Esther och Rebecca som sa att jag hade träning -.- Bajs på er !

Och juste va ju hoss Rebecca i lördags på tjejmiddag. Vi hade jätte mysigt och kolla på två filmer vi hyrt. Det värsta var att vi glömde att lämna tillbaka dom. Och dom är fortefarande inte tillbaka i koisken, så vi får böta lite heheh. Vi är så himla gryma tycker jag ! Nu har ont om små pengar kan jag säga ooups* :P

Men nu ska jag kolla på glee , juste glöm inte vara med i tävlingen. Avslutas på onsdag lycka till (: !

Kommentera här: